FANDOM

Hardcore by OmeN2501

Człowiek

Atrybut: Dowolny

Od nich wszystko się zaczęło. Źródło genu. Oryginalne DNA. To oni stworzyli większość obecnych odmian człowieka. Obecnie ludzie próbują się odnaleźć w świecie, który sami wykreowali. Bawili się życiem. Myśleli, że są na równi z Bogiem. Sięgnęli po zakazaną wiedzę i się sparzyli. Elfy i Krasnoludy miały być tylko tymczasowym rozwiązaniem problemu przeludnienia Ziemi. Tymczasem teraz muszą żyć z nimi na równych prawach. Nie mówiąc już o Goblinach, które nigdy nie powinny zostać stworzone. Orki, Wykuci i Fey powstali bez ich ingerencji, ale wskutek następstw ich decyzji. Do tego Sieć Umysłów – jak i powstała w niej Macierz – już dziesiątki lat temu wymknęła się spod czyjejkolwiek kontroli. Można powiedzieć, że ludzkość jest teraz rozliczana przez historię ze swoich czynów. I raczej nie jest zadowolona z werdyktu. Dla wielu to jednak motywacja by zacząć od nowa i spróbować tym razem pokierować świat w dobrym kierunku.

Cechy Edytuj

Jack of all trades Edytuj

Mówią, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, ale obaj wiemy że to gówno prawda. Niech będzie – nie jesteś fachowcem w żadnej konkretniej dziedzinie. Nie ma co się burzyć. Za to jednak nie ma sytuacji z którą nie wiedziałbyś jak sobie poradzić. Mecha naprawisz, rannego opatrzysz, koktajl mołotwa zmontujesz a jak trzeba to w skrajnych sytuacjach i stepować możesz.

Zaczynasz grę z dodatkową Przeszłością. Nie możesz wybrać "Kowal własnego losu".

Voyager Edytuj

Opis fabularny

Na początku każdej sesji możesz zadeklarować się aklimatyzujesz w miejscu, gdzie zaczynacie grę. Zyskujesz wtedy konkretną cechę Pochodzenia charakterystyczną dla tego regionu. Cechę przydziela zawsze MG, ale powinien Cię on poinformować co dostaniesz zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

To nie jest planeta dla starych ludzi Edytuj

Mówią, że człowiek jest jak karaluch – do wszystkiego się dostosuje. No może nie będzie dalej żył z uciętą głową, ale ogólnie ciężko znaleźć inne stworzenie z galaktyce, które tak łapczywie chwyta się życia. Nie ważne czyś młody czyś stary dziad… gdy przyjdzie co do czego pokonujesz własne ograniczenia byle trochę dłużej pooddychać.

Niezwykle ciężko Cię zmęczyć – gdy czujesz, że chodzi o Twoje życie pokonujesz własne ograniczenia byle tylko przetrwać. Możesz wytrzymać to przy czym inni na samą myśl padają ze zmęczenia. Raz na sesję możesz zmniejszyć koszt używania dodatkowych manewrów o 1 do końca sceny.

SpołeczeństwoEdytuj

Ludzie mają głęboko zakorzeniony instynkt stadny. Mogą nie dawać tego po sobie poznać, ale podświadomie lgną do siebie – zawsze to bezpieczniej podróżować razem a każde zadanie wykonać jest łatwiej gdy ma się nie jeden a kilka łbów na karku. Z tego powodu większość populacji w jakichkolwiek osiedlach – a zwłaszcza w Koloniach – to głównie oni. Dzięki wrodzonej elastyczności bardzo łatwo wplatają się w społeczności wielorasowe. Jak niektóre rasy się nienawidzą i zabijają często na sam swój widok tak jakoś do ludzi nigkt nadmiernej awersji nie ma. Często są niczym spoiwo łączące grupę w całość. Potrafią radzić sobie z różnicami rasowo-kulturowymi, co dla niektórych jest poważnym problemem.

KulturaEdytuj

Jak wszechświat długi i szeroki tak i przejawów ludzkiej kreatywności pełno wala się po kosmosie. Jedne rzeczy są ciekawe i fascynujące a inne lepiej by nigdy nie powstały lub zginęły w odmętach czasoprzestrzeni. Ludzka kultura jest rozmaita jak oni sami. Wiele zależy od planty, regionu jak i tego kto mieszka w danym regionie. Ludzie mają to do siebie, że garściami czerpią od innych. Co widzą u innych to sami podpierdolą do swojej popkultury. Są mistrzami utylizacji wierzeń, zwyczajów i obyczajów.

SpecyfikaEdytuj

Jak na ironię ludzką specyfiką jest… właściwy jej brak. Każdy człowiek jest inny, wyjątkowy i niepowtarzalny. Każdy jest na tyle nietypowym indywiduum, że ciężko jest im jako rasie przypiąć jakąś konkretną łatkę bądź stereotyp. Z drugiej jednak strony na każdy istniejący stereotyp można znaleźć podpadającego do niego człowieka. Znajdują się tam min. zarówno zbrodniarze jak i niemal święci mężowie. Rozbieżność jest więc ogromna a to tylko jeden przykład z istnej góry lodowej.

Zagraj człowiekiem jeśli:

  • Chcesz być elastyczny.
  • Lubisz radzić sobie w każdej sytuacji.
  • Nie lubisz ograniczeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki